جراحی بینی شکسته

جراحی بینی شکسته : احتمال بروز رخدادهایی همچون دعوا ، تصادف و غیره و آسیب دیدگی و شکستگی بینی در حین جراحی بینی شکستهآن ها بسیار زیاد است ؛ حال در صورتی که شکستگی بینی فرد بسیار شدید باشد ، وی باید سریعا جهت انجام عمل جراحي بيني شکسته ، اقدام نماید.

در اکثر مواقع شکستگی بینی بر روی استخوان ، غضروف و تیغه بینی رخ می دهد و می تواند علاوه بر مشکلات ظاهری ، سبب بروز اختلال در تنفس نیز شود ؛ بنابراین مراجعه به جراح بینی شکسته ، پس از آسیب دیدگی بینی الزامی می باشد.

علائم شکستگی بینی

از علائم و نشانه های بینی شکسته می توانیم به مواردی همچون تورم ، کبودی ، حساسیت بینی به لمس ، درد ، خون دماغ شدن ، بروز مشکلات تنفسی و غیره اشاره کنیم.

جراحی زیبایی بینی شکسته

بسیاری از افراد هنگامی که دچار شکستگی بینی می شوند ، تصمیم به انجام همزمان جراحی زیبایی و شکستگی بینی می گیرند ؛ در این رابطه باید ذکر شود که جراحی زیبایی بینی ، بر روی استخوان محکم انجام می گیرد ؛ حال در صورتی که شکستگی بینی شدید باشد ، باید منتظر ماند تا استخوان بینی ، محکم شده و جوش بخورد و سپس جراحی زیبایی بینی انجام گیرد ؛ اما در صورت شکستگی خفیف بینی ، امکان انجام همزمان جراحی شکستگی و زیبایی بینی وجود دارد.

روش جراحي بيني شکسته

برای انجام جراحي بيني شکسته ، دو روش وجود دارد که تحت عناوین جراحي بيني شکسته به روش باز و بسته شناخته می شوند ؛ با توجه به شرایط بیماران جراح بینی ، یکی از این دو روش را برمی گزیند.

هزینه جراحي بيني شکسته

با توجه به متغیر بودن هزینه جراحی بینی در افراد ، جهت دستیابی به هزینه نهایی جراحي بيني شکسته ، باید به جراح بینی مراجعه گردد.

بسیاری از افراد در این رابطه سوال دارند ، که آیا بیمه هزینه جراحي بيني شکسته را پرداخت می کند ؟ لازم به ذکر است در صورتی که جراحی بینی ، تنها شامل جراحي بيني شکسته شود . بله ، بیمه هزینه آن را متقبل می شود ؛ اما بیمه ، هیچ گونه هزینه ای بابت جراحی های زیبایی پرداخت نمی کند.

Call Now Buttonتماس با دکتر