جراحی بینی نیمه فانتزی

جراحی بینی نیمه فانتزی ، یکی از انواع جراحی های زیبایی بینی است که در میان مردم مخصوصا بانوان ، محبوبیت بسیاری دارد ؛ در حال حاضر اکثر افرادی که تصمیم به انجام جراحی بینی می گیرند ، خواستار انجام عمل بینی نیمه فانتزی هستند.

جراحی بینی نیمه فانتزیتنها تفاوت میان جراحی بینی طبیعی ، نيمه فانتزي و فانتزي در فرم ظاهری بینی می باشد ، بیني های نيمه فانتزي در بین بینی های طبیعی و فانتزی قرار می گیرند با این تفاوت که اندازه آن ها بسیار کوچک نبوده و دارای قوس بیش از حد و نوک بینی بسیار سربالا نمی باشند.

نکته لازم به ذکر در رابطه با تفاوت میان انواع مدل های جراحی بینی ، میزان فاصله میان لب بالا و نوک بینی می باشد ؛ این فاصله در بینی های فانتزی بین 100 الی 105 درجه ، در بینی های نیمه فانتزی بین 95 الی 100 درجه و در بینی های طبیعی بین 90 الی 95 درجه می باشد.

عمل بینی نیمه فانتزی استخوانی

بینی های استخوانی دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشند که امکان انجام عمل بینی نیمه فانتزی را بر روی آن ها ممکن کرده است ؛ از ویژگی بینی های استخوانی می توانیم به مواردی هم چون استخوان محکم ، پوست نازک و برآمدگی اشاره کنیم.

عمل بینی گوشتی نیمه فانتزی فانتزی

از ویژگی بینی های گوشتی می توانیم به مواردی هم چون پوست ضخیم و غضروف ضعیف اشاره کنیم ؛ به علت ویژگی های منحصر به فرد بینی های گوشتی ، جراح بینی قادر به اعمال تغییرات گسترده بر روی آن ها نیست ؛ به همین علت کسانی که دارای بینی گوشتی می باشند ، کاندید مناسبی جهت انجام جراحی بینی فانتزی و نیمه فانتزی نیستند ؛ به این افراد توصیه می شود که جراحی بینی طبیعی انجام دهند.

فرق بین بینی عروسکی با نیمه فانتزی

منظور از بینی عروسکی ، همان بینی فانتزی می باشد که با این اصطلاح در میان مردم رواج یافته است.

هزینه جراحی بینی

هزینه جراحی زیبایی بینی ، با توجه به پارامترهای گوناگونی محاسبه می شود ؛ به همین علت افرادی که قصد اطلاع از قیمت عمل بینی را دارند ، باید به جراح بینی مراجعه کنند ، پس از انجام معاینات مورد نیاز ، هزینه قیمت عمل بینی در آنان مشخص می گردد.

Call Now Buttonتماس با دکتر