بهترین جراح بینی سمنان

بهترین جراح بینی سمنان کیست ؟ اگر متقاضی جراحی بینی و ساکن استان زیبا و گرم سمنان هستید ، حتما با این سوال رو به رو شده اید. در این مقاله سعی داریم شما را با بهترین جراح بینی در سمنان ، خانم دکتر پریا حامدی ، آشنا کنیم ، پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 

بهترین جراح بینی سمنان _ دکتر پریا حامدی 

 لزوم انتخاب بهترین جراح از نظر بهترین جراح بینی سمنان 

بینی مرکزی ترین عضو صورت است ؛ به همین علت ، کوچکترین ایراد در آن زیبایی کل چهره را مختل کرده و آن را تحت تاثیر قرار می دهد. از این رو ، امروزه تقاضا جهت انجام عمل بینی رو به افزایش است. علاوه بر این موارد ، همانطور که می دانید بینی عضو حیاتی بدن جهت تنفس بوده و بروز کوچکترین مشکل در آن سبب بروز مشکلات تنفسی می شود. جراح بینی ، مهم ترین عامل در نتیجه جراحی زیبایی بینی می باشد. از این رو ، افرادی که تصمیم به انجام عمل زیبایی گرفته اند ، باید در انتخاب جراح بسیار دقت کرده و بهترین  را برگزینند.

انتخاب بهترین جراح بینی سمنان

  1. بیماران جهت آشنایی با جراحان بینی می توانند به جستجو در اینترنت پرداخته و از این طریق،  با مطالعه سوابق و مشاهده نمونه کارهای جراحان بینی ، با آن ها آشنایی پیدا کنند. علاوه بر جستجو در اینترنت ، پرس و جو از آشنایان نیز کمک شایانی به انتخاب جراح بینی می کند.
  2. شرکت در جلسه مشاوره با جراح بینی ، بسیار مهم می باشد ، چرا که بیمار خواسته و انتظارات خود از جراحی زیبایی را بیان کرده و پزشک ، نظر خود را می گوید.
  3. مراجعه به مطب و صحبت با مراجعه کنندگان و اطلاع از میزان رضایت آن ها ، نیز کمک بسیاری در انتخاب جراح بینی می کند.

در نهایت افرادی که قصد انجام جراحی زیبایی بینی را دارند ، باید با توجه به نکات بالا ، بهترین پزشک را انتخاب کرده تا نتایج مطلوبی از عمل زیبایی بینی دریافت کنند.

 

 

ویژگی بهترین جراح بینی سمنان

  • بهترین پزشک ، باید بر علم ریاضی و زیبایی شناسی تسلط داشته باشد تا توانایی ایجاد تعادل و هماهنگی بین بینی و سایر اعضای صورت را داشته باشد.
  • بهترین جراح بینی سمنان ، شخصی است که سلامت بیماران را نسبت به منافع مالی خود در اولویت قرار دهد.
  • جراح بینی ، باید به بیماران اطلاعات کاملی در ارتباط با مراقبت های قبل و بعد از جراحی دهد و آن ها را در این باره آگاه کند.
  • بسیاری از افراد از جراحی زیبایی بینی انتطارات و خواسته های غیرمعقول دارند ، در این زمان جراح بینی باید جهت متقاعد کردن آن ها تلاش کند. در صورتی که آن ها هم چنان به انجام خواسته غیرمعقول خود اصرار ورزند ، جراح باید از انجام پروسه جراحی آن ها صرف نظر کند.

توصیف جراحی بینی از زبان بهترین جراح بینی سمنان

بینی به دلیل داشتن عملکرد حیاتی تنفس ، نقش بسیار مهمی در بدن ایفا می کند. همچنین ، بخاطر مرکزیت داشتن در صورت ، تاثیر بسیار مهمی در زیبایی و جذابیت چهره دارد. به همین دلیل ، برخورداری از بینی دارای عملکرد طبیعی تنفسی و متناسب با دیگر اجزای صورت ، می تواند یکی از مهم ترین الزامات در هر فردی باشد. این پروسه ، با هدف اصلاح ایرادات ظاهری و عملکردی بینی ، انجام می شود.

هدف های جراحی بینی از دیدگاه بهترین جراح بینی سمنان 

جراحی کردن بینی ممکن است ، با توجه به نوع مشکلات بینی ، اهداف متفاوتی را دنبال کند. به طور کلی ، اهداف آن در سه دسته جای می گیرند :

  • جراحی درمانی بینی 

عمل جراحی با هدف درمانی ، برای ایجاد تغییرات در ساختار بینی ، به منظور اصلاح عملکرد تنفسی بینی صورت می گیرد. انحراف تیغه بینی ، پولیپ های بینی ، سینوزیت و غیره از مشکلاتی هستند که می توانند تنفس طبیعی بینی را ، با اختلال مواجه کنند.

  • جراحی زیبایی

نام دیگر این پروسه ، رینوپلاستی می باشد و هدف اصلی آن ، اصلاح ایرادات ظاهری بینی و شکل بخشیدن به بینی ، به منظور زیباتر کردن آن می باشد. البته می توان در هنگام جراحی زیبایی بینی ، ایرادات تنفسی و عملکردی بینی را نیز اصلاح نمود که در این موارد از جراحی ترکیبی درمانی و زیبایی بینی استفاده می شود.

  • جراحی ترمیمی بینی

جراحی ثانویه بینی ، معمولا با هدف اصلاح ایرادات ظاهری ، ساختاری و عملکردی بینی صورت می پذیرد که در جراحی اولیه برای بیمار ایجاد شده یا در جراحی های قبلی اصلاح نشده است. مشکلات تنفسی بینی ، مشکلات ایجاد شده در تیغه بینی ، عدم تقارن بین سوراخ ها و پره های بینی ، افتادگی نوک بینی ، کوچک یا بزرگ بودن بیش از اندازه بینی و غیره در جراحی بینی ترمیمی ، توسط جراح بینی اصلاح می شوند.

عوارض جراحی بینی از نظر بهترین جراح بینی سمنان

میزان تجربه و مهارت پزشک ، تاثیر بسیاری در نتایج دریافتی از عمل زیبایی دارد ، به همین علت گفته می شود ، در صورتی که جراح زیبایی انتخابی بیمار ، در این زمینه از تجربه و مهارت کافی برخوردار باشد ، احتمال بروز عوارض ناشی از عمل بینی ، بسیار کاهش می یابد. در غیر این صورت ، امکان بروز مشکلاتی ، از جمله عفونت ، غیرقرینگی حفره های بینی ، خونریزی ، درد شدید و از این قبیل موارد وجود دارد ؛ بنابراین در انتخاب جراح خوب بینی بسیار دقت نمایید.

 

انجام جراحی بینی با لیزر توسط بهترین جراح بینی سمنان

یکی از مهم ترین سوالاتی که افراد از پزشک خود می پرسند این است که آیا انجام جراحی با استفاده از لیزر امکان پذیر هست ؟ آیا پزشک مورد نظر این پروسه را انجام می دهد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم ، علیرغم پیشرفت روز افزون لیزر در حوزه پزشکی ، این تکنولوژی تا به حال قادر به انجام جراحی نبوده است ، چرا که توانایی اعمال تغییرات مورد نیاز بر روی بینی را ندارد. بنابراین باید ذکر شود ، تمامی مطالب موجود در رابطه با جراحی کردن بینی با لیزر ، جنبه علمی نداشته و صرفا جهت جلب توجه و تبلیغات است و هیچ یک از پزشکان این پروسه را انجام نمی دهند. 

بهترین سن جراحی از نظر بهترین جراح بینی سمنان

رشد صورت تا زمان بلوغ ادامه داشته و همزمان با اتمام سن بلوغ ، متوقف می شود ؛ حال وظیفه رشد بعضی از اعضا صورت ، بر عهده برخی از غضروف های بینی می باشد ؛ بنابراین در صورت انجام جراحی  پیش از سن بلوغ ، رشد صورت و همچنین بینی با مشکل مواجه شده و ممکن است سبب بروز غیرقرینگی در دو طرف صورت گردد.

 

هزینه جراحی بینی توسط بهترین جراح بینی سمنان

تعیین هزینه نهایی این پروسه ، نیازمند انجام معاینات مورد نیاز توسط جراح و بررسی پارامترهای بسیار می باشد ؛ به همین علت به زیباجویان خواستار انجام جراحی ، توصیه می گردد جهت کسب اطلاعات بیشتر در این باره به پزشک مراجعه نمایند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با دکتر